sobota, 13 kwietnia 2013

Ślubna niespodzianka

Niezmiernie miłą niespodziankę sprawiła mi Pani Małgosia ze Szczecina, która kilka dni temu przesłała mi zdjęcia swojej córki Ady przyodzianej w  waniliowy szal mojego autorstwa. Niespodzianka była tym większa,  że ów szal był główną ozdobą sukni ślubnej Panny Młodej. Za zgodą obu Pań mogę dzisiaj przedstawić kilka zdjęć z sesji Młodej Pary. W tym miejscu życzę Młodej Parze samych miłych chwil w życiu i samych kompromisów w rozwiązywaniu problemów dnia codziennego.





9 komentarzy:

  1. What a great honor for you, the bride looks lovely in your scarf, it is a beautiful scarf!!! Great compliment.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję:) Szal przepiękny:)Pani Młoda wygląda w nim bardzo zjawiskowo i elegancko:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem pod ogromnym wrażeniem :))) Panna Młoda wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Panna Młoda wygląda w tym szalu zjawiskowo. Akcent w postaci szala dodał blasku całej kreacji i stworzył wraz z suknią oraz bukietem romantyczną i uroczą całośc,pięknie ,pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję Wam za dotychczasowe komentarze. Panna Młoda wygląda fantastycznie. Kiedy otrzymałam te zdjęcia, byłam naprawdę mile zaskoczona.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalik jest piękny, tak jak inne cuda w twoim wykonaniu :)
    zapraszam do mnie po wyróżnienie :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Kasiu za zaproszenie. Tymczasem pozwoliłam sobie dodać Twojego pysznego bloga w kolekcję ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Młodej Parze życzę szczęścia... a szal przepiękny! Marta Osa

    OdpowiedzUsuń
  9. O rany.... szal jest obłędny, wcale się nie dziwię, że wystąpił w takim dniu !!!

    OdpowiedzUsuń