sobota, 3 sierpnia 2013

Filcowe nowości i nie tylko.

Ostatni tydzień był bardzo pracowity. Mimo, że za oknem skwar, ja już przyjmuję zamówienia na kolejny sezon. Zależy mi również na jakości więc każdy produkt jest dokładnie przygotowywany, by właścicielki moich wyrobów były zadowolone. Natomiast w piątek odwiedziłam Gdańsk i Jarmark Św. Dominika. Tam również odwiedziłam stoisko Diany, którą miałam okazję poznać. Zaś w sobotę moje wyroby można było nabyć w Olsztynie podczas II  Warmińskiego Festiwalu Dziedzictwa Browarniczego. Dziękuję wszystkim za miłe słowa. A już niebawem nastąpi nowa odsłona "filcykowa".


 Filcowy pasek



 Ja i Diana

A to moje stoisko na dziedzińcu olsztyńskiego zamku.

5 komentarzy:

  1. Pracowicie u Ciebie. Stoisko super. I pasek bardzo ładny;) Ślicznie wyglądasz na zdjęciu;)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Natalio za miłe słowa. Przepraszam, że od razu nie odpisuje ale czasu jakoś tak mało.

      Usuń
  2. Witaj Karolinko :))
    Coś nie widać Ciebie na naszej starówce :( wpadnij czasem na plotki
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widać bo trochę pracy mam na starcie działalności. Ale niebawem się pojawię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Love to see you on the picture, you made so much beautiful things. All so nice!! Love the belt too! Greetings from Janine

    OdpowiedzUsuń