wtorek, 28 maja 2013

Książka i kocia premiera.

Witam. Dawno nie zaglądałam na bloga. Wszystko za sprawą Dominika,który w niedzielę przystąpił do Pierwszej Komunii Świętej. Ale o tym napiszę niebawem. Tymczasem 23 maja odbyła się premiera książki Marty Osy vel Ewy Rosolskiej o wdzięcznym tytule "Owce , barany i gminne szykany". Mimo, że nie byłam na premierze, to duchowo byłam razem z Ewą. Mało kto wie, ale tego dnia Ewa po raz pierwszy wystąpiła w kocim szalu, który zamówiony był specjalnie na tą premierę. Poniżej przedstawiam kilka zdjęć dzięki uprzejmości Gminy Lipno.





6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak, jestem bardzo dumna z takiej prezentacji. Pozdrawiam mocno.

      Usuń
  2. The shawl looks lovely on her! Nice that they sent you photos :)
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, autorka wygląda ślicznie w tym szalu. Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  3. Szal pięknie wygląda;) Ślicznie;)
    Pozdrawiam cie cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Natalio i również pozdrawia. Przepraszam, że tak późno odpisuję, ale latem mam zdecydowanie mniej czasu by siadać przed komputerem.

    OdpowiedzUsuń