wtorek, 14 maja 2013

Chili i zaproszenie na premierę książki.

Tym razem postanowiłam stworzyć szal w gorących kolorach niczym płonąca papryczki chili. Tak wygląda projekt . Sama jestem ciekawa jak wyjdzie.

A

 A poniżej przedstawiam  plakat ciekawej imprezy jaką jest promocja nowej książki Ewy Rosolskiej, która swoją oficjalną premierę będzie miała 23 maja w GOK u w Lipnie. Ewa Rosolska znana ukrywa się pod pseudonimem artystycznym Marta Osa.  Zapraszam gorąco i już nie mogę się doczekać lektury.


4 komentarze:

  1. Dear Karolina, you are a painter!! This is so beautiful, so gorgeous!! I love it!!
    I don't know the writer from this book, bur enjoy reading it Karlina!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Janino, sama jestem ciekawa jaki będzie efekt końcowy, ale już po pierwszym walcowaniu strasznie mi się podoba. A co do autorki książki, to przesympatyczna osoba, o której jeszcze świat usłyszy.

      Usuń
  2. Gorgeous! LOVE the hot chilli colour scheme!
    x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dziś uda mi się chili szal i na pewno go Wam pokarzę.

      Usuń