piątek, 29 marca 2013

Zielono....

Zieleń, to chyba najbardziej pożądany kolor tej wiosny. No właśnie szumnie powiedziałam o tej wiośnie. Ale o tym za chwilę. Teraz czas na efekt mojego zielonego natchnienia. Kiedy patrzę na niego od razu robi mi się tak jakoś milej. Zieleń to wspaniały kolor. Dziś też postanowiłam się wziąć za odczarowywanie zimy poprzez zakup ziemi ogrodniczej pod moje przyszłe sadzonki. Zobaczycie jak je wysieję to zaraz wiosna przyjdzie. 






A teraz troszkę o świątecznym klimacie. Zdjęcie poniżej zostało zrobione.....tak tak kilka chwil temu. Mąż postanowił dla poprawienia nastroju odpalić lampki świąteczne, które zazwyczaj o tej porze roku już zdejmuje. Tym razem zaświeciły po raz kolejny sprawiając radość nam i naszym sąsiadom.
Zaś Wszystkim z okazji Świąt Wielkiej Nocy
 życzę rodzinnej atmosfery, ciepła, zdrowia 
smacznego jajka, mokrego dyngusa
zaś dzieciom słodyczy wielu od Mikoł...Zająca


3 komentarze:

  1. Karolinko Tobie i całej rodzince życzymy Wesołych Świąt :)
    Pewnie Mikołaj odwiedzi grzeczne dzieci bo temu Zajączkowi będzie trudno przez te zaspy :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Agnieszko, Całej Twojej rodzince również życzę spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknych Świąt Wielkanocnych:) Zdrowych, miłych i kolorowych:) Spędzenia ich w gronie najbliższych:) Pozdrawiam
    P.S. Mam nadzieję, że ta wiosna przyjdzie dzięki Tobie:)

    OdpowiedzUsuń