czwartek, 10 stycznia 2013

Ciekawa strona szycia - torbolandia



Dziś troszkę o tym, co w ostatnim czasie mnie zainteresowało. Otóż w grudniu podczas kiermaszu w Dywitach poznałam Agnieszkę. Agnieszka wyczarowuje przepiękne torby i torebki ozdobione kotami, sowami, matrioszkami i w ogóle wszystkim co jej podpowie wyobraźnia. Ja już mam jedną jej torbę, która dzielnie mi służy. Z kolejną właścicielką jest moja młodsza siostra, która ów torbę otrzymała od Mikołaja.  Agnieszka wraz ze swoim mężem gościła już w naszych skromnych progach wraz z ich malutką córeczką. Była kawka, herbatka i ploteczki i wspólne oglądanie toreb i szali. Was drogie blogowiczki serdecznie zapraszam w podróż do krainy zwanej torbolandia. By tam się dostać należy podać tajemne hasło, które wam po cichu zdradzę, www.torbolandia.blogspot.com. Gwarantuje Wam niezapomniane wrażenia. Warto również, oczywiście przez przypadek, pokazać stronę waszym mężusiom, chłopakom. Walentynki tuż tuż, a faceci uwielbiają jak im się delikatnie zasugeruje to i owo. 



1 komentarz: